.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمشیدپناه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل
هاشم جمشیدپناه در آئینی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل معرفی شد.
جمشیدپناه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل

شمال نیوز : با ابلاغ عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، هاشم جمشید پناه به عنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان آمل منصوب شد و از زحمات غلامرضا رضوی تقدیر شد.

عالیشان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل ضمن تقدیر از زحمات غلامرضا رضوی، گفت: دستگاه ورزش صد درصد تخصصی است و نیرو‌های انسانی در این دستگاه برای ما خیلی ارزشمند هستند.

او افزود: سال‌ها طول می‌کشد تا ما یک مدیر پرورش بدهیم و از آن در ورزش استفاده کنیم و قطعا قدر مدیران خود را می‌دانیم و صفر تا صد پشت مدیران خودمان هستیم.

عالیشان با اشاره به اینکه شهر آمل برای ورزش مازندران خیلی مهم است، گفت: ورزش و ورزشکاران آملی برای استان و حتی کشور مهم هستند.

او افزود: دستگاه ورزش یک دستگاه فرهنگی و ورزشی بوده که فرهنگ و اخلاق پهلوانی خیلی در آن مهم است. این منش باید در بین مدیران هم باید وجود داشته باشد و سرلوحه کار قرار گیرد.

عالیشان گفت: شهر آمل بیشترین تعداد تیم‌ها در لیگ‌های مختلف را دارد و اماکن ورزشی خوبی در این شهر وجود دارد و قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف داریم و تنوع رشته‌ها هم در این شهرستان زیاد است.

او با بیان اینکه برای این شهر باید بیشتر وقت بگذاریم، افزود: هر چقدر تلاش بیشتر باشد و وجدان کاری در کار وجود داشته باشد، قطعا سودش را ورزش خواهد دید.

عالیشان خواستار استفاده از افراد متخصص در هیات‌ها شد و گفت: توقع و انتظار زیادی در این شهر قهرمان پرور داریم و انتظار داریم افراد متخصص و توانمند در هیات‌های ورزشی شهرستان به کار گرفته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.